dinsdag 1 september 2009

Ik ben zo fier ....

... op mijn kleine man die vandaag als een flinke jongen naar het eerste leerjaar is vertrokken, zo fier als een gieter met zijn spiksplinternieuwe Cars - troley boekentas ,-) Hij heeft het super super leuk gevonden, had al aan de juf gevraagd of hij geen huiswerk mocht maken.

Dus alvorens ik 18 boeken moest kaften, heb ik snel nog even geprofiteerd om een kaartje te maken met de sketch van Saturday Sketch . Ik heb papier van Senic Route genomen, gecombineerd met enkele bloemen en van die leuke lintjes.

Wat vinden jullie er van ?




Liefs

8 opmerkingen:

  1. Hi, lovely image, & pretty colours and papers used too.

    Could you add a link to the challenge post please? that way you will be eligible to go into the prize draw.
    You added the link to the wrong post! and I will need to delete it from that post so there is no confusion with the DT call challenge, sorry.

    Jo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk / vrolijk kaartje heb je gemaakt, super !

    wat fijn dat Tibo zo genoten heeft op school, lijkt me toch wel vreemd als ze naar de 1e keer school gaan. Randy gaat over een half jaartje. Ik krijg al kriebels als ik er aan denk.

    GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje! Mooie kleurencombinatie!

    1 ste leerjaar... wat spannend hé! Robbe is vandaag in het 4de leerjaar gestart... die eerste schooldag blijft toch speciaal hoor!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ilse, Thank you for adding your link again :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel vrolijk kaartje geworden mooi van kleur ook.En wat las ik vragen om huiswerk Hij is een wonder waar vind je ze nog...hhhaaa.
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke kaart heb je gemaakt.

    Ook hier hebben onze kids een goede start genomen.
    Ons Britney moest het 1ste leerjaar dubbelen en kwam wenend buiten omdat ze de letter IK had gezien en die kent ze natuurlijk al.
    Hopelijk beterd het gauw voor haar.
    De andere kids hadden het supertof op school en zullen vannavond vroeg slapen.
    Gr, katty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ilse,
    Er staat een Award voor je klaar op mijn blog

    Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ilse,

    Heb je ook gevonden en ben je nu ook gaan volgen wil je ook volger van mijn blog worden;)
    Je heb een mooie blog en dit kaartje vind ik super mooi is geworden mijn complimentjes!
    Zag dat je mijn shop bij je link had staan dank je wel hoor.

    lieve groetjes,
    Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een berichtje achter te laten. Ik vind het altijd super leuk om dit te lezen.
Liefs van Ilse