donderdag 8 oktober 2009

Een beetje nieuws ...

Dag lieve mensen

Neen neen, ik ben niet van de aardbol verdwenen :) net als mijn maatje Carine zou ik ergens tijd moeten kunnen kopen !

Afgelopen weekend zijn we twee nachtjes naar Westkapelle in NL geweest, ons hotelletje in Domburg was volzet dus zijn we het maar elders gaan zoeken . Twas er redelijk druk maar wat we niet wisten was dat er blijkbaar de Zeelandmarathon werd gelopen .Gezellige drukte dus ,-) Maar enfin, onze batterijtjes zijn weer wa opgeladen, op naar ons volgende weekendje !

Ondertussen heeft Tibo zijn eerste test rekenkunde gehad op school . Ben echt eens benieuwd naar wat hij er van terecht gebracht heeft ! En de verjaardagsfeestjes-drukte begint ook weer Dit weekend moet hij zaterdag én zondag naar een feestje . Hup mama en papa, rij maar rond met de auto :) Wie weet kan ik dan nog iets gemaakt krijgen ,-)

Dikke zoenen
Ilse

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ilse,ja tijd te kort.....pfffff.En dan al die kerstkaarten nog.
    Veel party plezier het weekend groetjes,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. das bij ons allemaal hoor dat we tijd tekort komen en soms ook nog zonder inspiratie zitten maar ach komt vanzelf wel weer goed

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een berichtje achter te laten. Ik vind het altijd super leuk om dit te lezen.
Liefs van Ilse