zondag 30 mei 2010

EINDELIJK nog iets gemaakt

Goede avond iedereen



Eindelijk is het nog eens een vruchtbaar weekend geweest . Het is veel te lang geleden dat ik nog eens iets geknutseld heb ... wegens tijd gebrek. Ik had mezelf opgelegd eerst door de berg was en strijk te geraken alvorens ik ging knutselen.



Plus dat ik mezelf aan het verdiepen ben in de aroma- en bachbloesem therapie .Ik was in de bib reeds enkele boeken gaan halen, en nu zit ik te wachten op mijn cursus van CIVAS. Spannend hé .



Enfin, hier is dan één van mijn creaties van dit weekend. De stempel is er eentje van de Special 50 / 50 group , ik vond em wel super lief.



Fijne avond,

Ilse

8 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaart en ja die digi's staan er wel schoontjes bij he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Ilse, een hele aparte stempel mooi papier heb je gebruikt, groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Ilse. Succes met je curcus.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och, wat een schatje!!!!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind hem heel erg leuk lief stempeltje en veel s6 bij je cursus he
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke kaart! Veel succes met de cursus! Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart zeg. En die stempel is gaaf! Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een berichtje achter te laten. Ik vind het altijd super leuk om dit te lezen.
Liefs van Ilse