vrijdag 23 juli 2010

Zomaar - berichtje

Dag iedereen

Hier nog een klei berichtje van mij . Ik ben nog aan enkele kerstkaartjes bezig. Het grootste deel van de kaartjes is af, maar de versieringen enzo moeten er nog op komen.

Ik had zo van die boeken ooit eens gekocht bij de boekenvoordeelwinkel, per boekje kan je 26 kaarten maken. Bedoeld om in 3D te werken, maar je kan de prenten gewoon ook leuk anders gebruiken. Dus ik vond het eens tijd om die boeken uit de kast te halen, en er effectief iets mee te doen.

Verder gaat het hier zijn gewone gangetje. Veel rusten, veel tv zien ( ik ben nu trouwe volger van Storm of Love geworden ), ...

Dikke kus en alvast een fijn weekend,

Ilse
xxx

3 opmerkingen:

  1. Hoy maatje,
    Fijn weekend voor jullie!
    Liefs,
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van je vakantie Ilse! En ik ben natuurlijk benieuwd naar je nieuwe kaarten!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een berichtje achter te laten. Ik vind het altijd super leuk om dit te lezen.
Liefs van Ilse