donderdag 25 november 2010

Succes voor morgen Kimberly

Dag iedereen
Morgen wordt Kimberly, de dochter van mijn maatje Carine geopereerd. Vandaar dit kaartje om haar een hart onder de riem te steken . Ik ga morgen een kaarsje laten branden en héél véél aan haar denken.
Haar kaartje zal wel een beetje te laat zijn, want ik zit zelf thuis met een serieus ontsteking van de luchtwegen. Een spuit in mijn achterste gehad en zware antibiotica innemen. Pfff, maar ja, da zal wel beteren zeker !
Groetjes van Ilse

3 opmerkingen:

  1. Dit mooie kaartje zal haar vast opvrolijken.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ilse,

    Beterschap voor Kimberly en je hebt haar een leuk kaartje gemaakt hoor !
    En ook voor u dus, ai klinkt niet fijn hé, hopelijk ben je er snel vanaf, maar nier doorgeven aan ons hoor :-)

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje!!
    Veel beterschap aan jullie beiden.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een berichtje achter te laten. Ik vind het altijd super leuk om dit te lezen.
Liefs van Ilse