vrijdag 28 augustus 2009

Lazy day

Vandaag beetje een lazy day gehad. Samen met Marc en Tibo tot bijna 10 uur in onzen beddenbak gelegen. Eer we dan ontbeten hadden en aangekleed waren, was het hogen tijd om aan de strijk te beginnen... Na de middag ben ik dan mijn tante gaan bezoeken die in het ziekenhuis gelegen heeft. En dan zijn we nog naar de Action geweest : weer behoorlijk wat scrapspullen gekocht ( veel speciale stickertjes, van die gekleurde lintjes, enveloppen en kaartjes in perlemoerkleur, en nog twee 3 d pakketjes van pooh ) . Daar kunde toch echt koopjes doen hé !

Morgen is het opendeur dag in Tibo zijn school, dan zullen we es een kijkje gaan nemen in de containerklas waar ze zullen inzitten. Goh, mijn kleine man al naar het eerste leerjaar seg ! Tegen 17 uur is het dan zijn feestje voor de familie hier bij ons thuis . Weer cadeautjes ,-) Hij wordt verwend .

O ja, Carine meldde me in de late namidag dat haar pc gecrast is ... dus hopelijk is ie snel gemaakt dat we weer haar mooie werkjes kunnen bewonderen.

Liefs
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een berichtje achter te laten. Ik vind het altijd super leuk om dit te lezen.
Liefs van Ilse