vrijdag 29 januari 2010

Deelname Lexi's Challenge

hé hé ... goede avond liever bloggertjes

Het is eindelijk vrijdagavond ... dus het weekend staat voor de deur ! Morgen ga ik mijn kerstboom toch maar afbreken, telkens met zo veel spijt in het hart hé . Maar ja, binnen enkele weken kan ik de paasboom dan weer zetten hé :)

Dit kaartje is mijn deelname voor bij Lexi . De opdracht was maak een kaartje rond Valentijn. Ik heb de nieuwe papierreeks van Imaginisce gebruikt, en ook het lieve stempeltje.

Voilà, dit is het resultaat :



Fijne avond iedereen,
Ilse

7 opmerkingen:

  1. Oh how pretty..lovely colours! Thanks for playing along at Lexi's Creations

    Hugs Lexi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty colours you have used
    Thanks for joining in at lexis Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  3. a fab, funky card,thanks for joining us at lexis creations
    lalkygirl x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé Ilse,

    Wat een lieve kaart!! Fijn om je werk bij Lexi's Creations te zien, dank je wel!!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit is ook weer een schatje hoor
    en ook weer succes hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fab card really unusual :o)

    Thanks for joining us at Lexi's Creations.

    Hugs
    Tracey
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een berichtje achter te laten. Ik vind het altijd super leuk om dit te lezen.
Liefs van Ilse