zondag 3 januari 2010

Inzending deelname Saturday Sketch

Dag iedereen



Aller eerst mijn aller aller beste wensen voor het nieuwe jaar . Dat in 2010 al jullie dromen mogen uitkomen !



Terwijl mijn man en Tibo buiten aan het genieten zijn van een tocht met de slee, heb ik van de gelegenheid geprofiteerd om mijn inzending te maken voor voor http://sketchsaturday.blogspot.com/ . Ik vond de sketch super super mooi en ik heb geprobeerd om er toch eventjes van af te wijken door es voor 1 keer niet met een stempel te werken. Wat vinden jullie er van ?



Dikke zoen

Ilse

2 opmerkingen:

  1. ik vind je kaartje wel heel apart hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook nog de beste wensen voor 2010 en je kaartje is weer heerlijk vrolijk.
    gr,lean.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een berichtje achter te laten. Ik vind het altijd super leuk om dit te lezen.
Liefs van Ilse