zondag 7 maart 2010

Kaartjes voor 50/50 special

Goede avond iedereen

Zoals jullie al allemaal wisten, ben ik ook lid van de 50/50 special digital stamping group . Maandelijks staan er een aantal digitale stempels ter onzer beschikking ( nadat we ons lidgeld betaald hebben natuurlijk ) . We moeten minstens 1 kaartje maken .

Dit weekend heb ik er twee gemaakt, op deze stempeltjes was ik meteen verliefd . Dit is er al eentje van.


Dit is er eentje van Softpencil , dit vind ik echt een super schattig stempeltje. Ik heb een paperpack van Basic Grey gebruikt, men nesties en een bloem, headpin en een lintje als versiering.

Benieuwd naar jullie reactie.

Fijne zondag nog.

Ilse


6 opmerkingen:

  1. Mooie en vrolijke kaart! Super!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is inderdaad een leuk en vrolijk kaartje
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for sharing Ilse, very colourful and bright, just like the good weather we have been having at the moment.

    Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cute card. I love the spring colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje zeg!!!! lekkere volijk kleurtjes.
    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a sweet image, I love the colors:)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een berichtje achter te laten. Ik vind het altijd super leuk om dit te lezen.
Liefs van Ilse