maandag 1 maart 2010

Mijn voorbeeld voor Carine Challenge Blog

Goede avond iedereen


Eindelijk kan ik het kaartje laten zien voor mijn maatje Carine haar challenge blog . De opdracht was om iets te maken rond Pasen en je moest iets van vilt gebruiken.


Dit is het mijne geworden :



Ik heb het vrij eenvoudig gehouden, en wel met een vilten achtergrond gewerkt. Het stempeltje is een digitale stempel van Lexi . Van papier heb ik het pasen-pakket van Doodlebug gebruikt, afgewerkt met knoopjes en strass-steentjes.

Eenvoudig maar mooi ( vind ik )

dikke zoen van Ilse

2 opmerkingen:

  1. Mooi weer Ilse leuk ook zo met de knoopjes en de blingbling.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een berichtje achter te laten. Ik vind het altijd super leuk om dit te lezen.
Liefs van Ilse