donderdag 16 juli 2009

Copic Markers

Joepie joepie joepie

Mijn Copic Ciao Markers zijn vandaag aangekomen. Ik heb ze gekocht via een tip van iemand die ik op clubs heb leren kennen. Angela, dank je wel hé. De stiftjes zien er echt tof uit. Ik kon het niet nalaten om twee afdrukjes in te kleuren. Echt mooi is het natuurlijk nog niet, ik denk dat het behoorlijk wat oefening zal vergen om mooie resultaten te kunnen tonen. En natuurlijk heb ik nog maar 36 kleurtjes hé, dus ik zal af en toe toch es in mijn protemonee moeten kruipen om er nog enkele aan te schaffen.

Ik beloof jullie dat ik eerdaags enkele creaties zal posten !

1 opmerking:

  1. Ik vind dit geen goeie tip, haha. Alweer een gat in mijn portemonné. Ja, ik heb ze dus ook al in huis maar ze zijn dan ook spotgoedkoop (wat heet?)bij de kwast! En een mooie opbergmap als kado erbij!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een berichtje achter te laten. Ik vind het altijd super leuk om dit te lezen.
Liefs van Ilse