vrijdag 24 juli 2009

Goe bezig

Vandaag eindelijk es aan een mini - album begonnen. Ik ben begonnen met het albummetje van Domburg, onze mini-vakantie van april . En aangezien we in augustus terug enkele dagen naar Domburg gaan, ga ik een aantal bladzijden houden voor die foto's in te kleven.

Ik ben er twijfelachtig aan begonnen. Eerst boven in mijn kast gaan kijken tussen al die bergen scrappapier. Ja, klopt, mijn geheugen heeft me niet in de steek gelaten en ik had nog een Beach fun set ergens liggen. Dan bijpassende versieringen gezocht : bloemen, lintjes,... en hup aan de slag in de keuken. En het vlotte ... beter dan ik had verwacht want ik heb al 6 bladzijdjes gemaakt.

Morgen volgen de fotootjes ...

Sweet dreams!
xXx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een berichtje achter te laten. Ik vind het altijd super leuk om dit te lezen.
Liefs van Ilse