vrijdag 24 juli 2009

In spanning ...

Goede morgen iedereen

Ik zit in spanning te wachten tot ik het brommertje van de postbode hoor. Ik verwacht mijn nieuw kaartenpakketje van de Make a Card Blog van Monique. En deze maal met papier van mijn lievelings merk Imaginisce . Ik kijk er al naar uit om mooie kaartjes er mee te maken !

En dan mag ik in het postpunt straks mijn nieuwe magnolia stempels gaan ophalen, ben benieuwd. Voor Tibo moest ik er zo eentje bestellen van de jungle-look : de jeep, de achtergrond en Tilda en Edwin in bijpassende outfit ... dat beloofd !

Snoes en Nijn zaten vanmorgen nog goed in hun hok, ik had er extra beveiliging aan gedaan . Twee van de drie ijzertjes hadden ze er toch al afgekregen, het grootste ijzertje zat er gelukkig nog aan ,-)

Groetjes

3 opmerkingen:

  1. Zou het dat nieuwste papier al zijn van Imaginisce? Poolside ofzo? Te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neen neen, tis da van the fairest of them all, dus geen nieuw maar het zat er trouwens niet bij snif snif

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ilse
    Moderne vrouw als je bent, heb je nu ook een echte blog! (En Marc, die stond erbij en keek ernaar zeker?)Ik vind je kaartjes heel mooi, ik heb er zelf ook al eentje van jou gekregen, een pareltje (slaat op het kaartje en op jou, maar niet tegen Marc zeggen!)Vele groenten en tot maandag!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een berichtje achter te laten. Ik vind het altijd super leuk om dit te lezen.
Liefs van Ilse