zaterdag 1 augustus 2009

Aan de beterhand

Dag iedereen

Mijn keel is eindelijk aan de beterhand. Ik ben natuurlijk nog kunnen terug gaan zenne, want van die lapmiddeltjes die helpen niet voor mijn koppige klieren vrees ik. Dus nu zit ik aan de antibiotica maar eindelijk voel ik beterschap in mijn keel !

Gisterenavond zijn we samen met mijn broer en zijn gezin en ons mama en onze papa gaan eten. Vandaag zijn mijn ouders 45 jaar getrouwd en gisteren zijn we daar es lekker gaan op eten. Geef toe, tegenwoordig is dat al een rariteit hé, 45 jaar lief en leed delen :) Het was superlekker en best gezellig.

A ja, gisteren is mijn nieuwe lading copics met twee etui's ook toegekomen. Nu heb ik er in totaal al 56, das toch al een mooie verzameling om mee te beginnen hé !

Ik hoop om straks nog enkele kaartjes te kunnen maken .

Fijn weekend iedereen !

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan je ouders! Is idd. heel wat, 45 jaar lief en leed delen.
    Hoe gaat met die keel van jou nu?
    Wauw! Al 56 copics! Ik stop met 30, doe er toch niet veel mee :-((

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een berichtje achter te laten. Ik vind het altijd super leuk om dit te lezen.
Liefs van Ilse