maandag 17 augustus 2009

Moe maar voldaan

Moe maar voldaan ,-) Moe van én naar de Makro te gaan winkelen én van de badkamer grondig onder handen te nemen. En grondig is serieus grondig bv de vuilbakskes met javel in het bad te week gelegd ,-) Maar nu is het weer o zo fijn om een lekker baddeke te nemen !

Dit wil ik jullie niet onthouden : gisteren rond 21 uur wou ik Snoes en Nijn terug in hun hok zetten. Wat ik zag als ik in de veranda stond, niet te geloven. Nijn dieje zat dus gewoon op het muurtje van ons portaaltje, zo een metertje hoog. Hoe in hemelsnaam hij daarop geraakt is, dan is ons een raadsel. Dat ze grellig konden springen wist ik, maar maar een meter omhoog springen tegen een muur op...tiens tiens tiens. Het grappige van de hele zaak was dat Nijn precies ongelooflijk blij was om mij te zien en hem er van af te helpen. Die sjarelkes toch ,-)

Liefs
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een berichtje achter te laten. Ik vind het altijd super leuk om dit te lezen.
Liefs van Ilse