zaterdag 22 augustus 2009

Al enkele Domburg kaartjes

Goede namiddag iedereen

Ik zal jullie al enkele kaartjes laten zien die ik in Domburg ruw had afgewerkt en thuis heb verder bewerkt .

Dit kaartje is gemaakt met een paperpad van Basic Grey, gekocht bij Leentje , gecombineerd met wat gebroken wit kantuitziend lint, enkele oranje knopen, en de Love embellisement heb ik gewoon bij Action gekocht. De swirl die jullie links van Love zien, heb ik met de Slice uitgesneden.

Dit kaartje heb ik gemaakt met een paperpad van Forever Friends, gecombineerd met een vrolijke grote en iets kleindere blauwe bloem, enkele glinster brads en zilverkleurige pareltjes
En het laatste heb ik gemaakt met een paperpad van Making Memorys, gekocht bij Leentje, waar ook de posies ( grote bloemen ) van komen. Verder heb ik knoopjes van Scenic Route gebruikt, een blauw strasssteenje en twee ruitvormige brads. Het woordje laugh heb ik ook weer uitgesneden met de Slice.


Zo, de rest volgt morgen maar nu ga ik verder werken aan mijn speciale kaart voor een heel speciaal iemand die dinsdag 6 jaar wordt ,-)
Liefs

3 opmerkingen:

  1. Wat ben je creatief bezig geweest Ilse! Prachtige kaarten!!

    Zonnige groetjes,
    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel mooi geworden,knap dat je daar al op je vakantie plekje aan begonnen was.
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een berichtje achter te laten. Ik vind het altijd super leuk om dit te lezen.
Liefs van Ilse