zondag 23 augustus 2009

De rest van de Domburgse creaties

Goede morgen lieve mensen

Het zonnetje is hier al behoorlijk aan het schijnen, dus even snel mijn overige kaartjes nog posten en dan genieten en nog eens genieten ( om dan vanavond te gaan strijken )



Dit kaartje heb ik gemaakt met papier van My Minds Eye, afgewerkt met roze knoopjes, twee roze bloemen in het midden . Het woordje dream en de swirl heb ik met de slice gemaakt.



Dit kaartje vind ik persoonlijk ongelooflijk mooi. Het papier is weer van My Minds Eye, afgewerkt met een mooie paarse bloem van bij de Action evenals het woordje flower.



Dit kaartje werd gemaakt met een paperpad van Making Memories, gekocht bij Leentje, evenals de leuke posies. Verder heb ik nog twee oranje hartjes brads en een strikje als versiering aangebracht. Het woordje smile werd weer met de slice gesneden.

Geniet nog van de laatste dag van het weekend én van de zon.

4 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaartjes! De vakantie doet je zichtbaar deugd hé maatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ja ook ik vind de paars/lila ook heel mooi,springt er echt uit.En ik heb mijn sniffer bij je volgers geplaast hoor.HMMMMM strijk ze.
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes, heb wel een klein nieuwsgierig vraagje.
    Waar heb jij je slice gekocht?
    Ben net verjaard en als ik zie wat voor leuks die kan wil ik hem ook maar weet niet goed waar eerst zoeken eigenlijk.

    Groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse, bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog! Ik ben ook eens bijjou aan het rondkijken; wat een gezellige blog heb je! Ik vind vooral het kaartje 'dream' heel erg mooi!

    Ik ga nog even verder kijken hoor.

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een berichtje achter te laten. Ik vind het altijd super leuk om dit te lezen.
Liefs van Ilse