vrijdag 21 augustus 2009

We zijn terug

... van een zaaaaaaaaaaaaalige drie daagse vakantie in Domburg . We verbleven in hotel
Nehalennia, vlakbij het strand. Een heel fijn hotel, niet overdreven groot , gezellig, lekker ontbijt en zeer ruime kamer . We hebben ongelooflijk geluk gehad met het weer : zwoele temperaturen en amper een heel heel klein beetje regen .

Heel veel aan het strand gelegen, Tibo natuurlijk in zee gespeeld, maar ook veel gewandeld, naar de gezellige winkeltjes gaan kijken en lekker gaan eten hé ,-)

Ik had mijn hobbybox mee genomen met mijn slice en ik heb toch een aantel kaartjes gemaakt, ruw afgewerkt toch he want mijn crop o dile enzo had ik niet bij, en lintjes enzo ook niet. Zo gauw ze af zijn, zal ik ze hier wel tonen. Samen met enkele sfeerbeelden van Domburg natuurlijk hé !

2 opmerkingen:

  1. Domburg is ook erg mooi en je had perfect weer ....heerlijk toch.
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Domburg is zalig Lean, ik heb tegen Marc gezegd als ons huisje afbetaald is, dan kopen we een klein huisje in Domburg ... ik ben verliefd op dit dorpje !

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een berichtje achter te laten. Ik vind het altijd super leuk om dit te lezen.
Liefs van Ilse