dinsdag 4 augustus 2009

Lekker warm

Goede middag iedereen

Kunnen jullie het warm houden vandaag ? En dan geven ze morgen en overmorgen nog warmer, dat beloofd !

Vandaag nog niet veel uitgewreten zenne, tot tien uur met mijn zoon geslapen, op ons gemak gegeten. Dan zijn we vanmiddag bij pa en ma gaan eten. Met de fiets natuurlijk. Onderweg hebben we suikerijplanten uitgedaan voor Snoesje en Nijntje. Die hebben we ondertussen mooi gewassen, gedroogd en in de frigo gedaan ( niet verwisselen met de sla Marc ,-) )

Vanavond gaan we naar de Delhaize maar toch hoop ik om straks nog enkele kaartjes te kunnen afmaken. Gisteren heb ik er weer een deel ingekleurd, maar dan moet ik het kaartje nog maken hé !

1 opmerking:

  1. Hoi Ilse.. ja het is warm warm voel me zo plakkerig heb niet veel zin in andere dingen zoals scrappen en of foto''s bekijken...

    heb wel zin om een duikje te gaan nemen in een zwembad..

    fijn dat je wat opgeknapt bent.

    hoe gaat het met je nijntjes??

    de mijne hebben last van de warmte en zoeken de schaduw op (ze wonen buiten)

    gr Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een berichtje achter te laten. Ik vind het altijd super leuk om dit te lezen.
Liefs van Ilse